Vítejte u Ančikanči

Založila jsem blog, abych se mohla podělit o nevšední zážitky. Jsem ráda na skalách a na lajnách. Jsem totiž HIGHLINERKA. Nic Vám to neříká, nezoufejte: highliner je člověk, který si mezi skalami napíná 2,5 cm široký popruh, aby pak po něm mohl chodit. Při chození nad propastí zažívá neuvěřitelné pocity a vidí svět i sebe z docela nové perspektivy.

úterý 29. července 2014

V očekávání

Když mrknu zpět na poslední rok, tak mám úsměv na tváři. Krom toho, že jsem doklepla svá univerzitní studia, tak jsem vyrazila hned na dvě highlinové expedice.

První vedla ke kořenům slackliningu. Do států, do Josemit. A pak i na další místa Kalifornie a Utahu. Bylo to víc, jak dva měsíce zážitků v místech, kde se krajina pořádně vyparádila skalami, horami a pouštěmi. Byl to čas poznávat nepoznané lajny a lidi, ale i čas navštívit slacklinové legendy. Jsem vděčná, že nás Amerika přijala s otevřenou náručí. 

Náš tým a stránky pro film Hvězdy a pruhy 

Během celého dobrodružství  jsme se vzájemě natáčeli a díky Hanibalu vznikne pod rukama šikovného dokumentaristy Honzi Šimánka film. Teaser k filmu je tu


Druhá expedice vedla na Island. Kde žádné kořeny slacklinigu nejsou. Naopak bylo na nás zaset první highlinová semínka. Pro ty méně poetické, jeli jsme na Island dělat vůbec první highline. Island je zem, kde příroda má velkou moc nad lidským konáním. Pocítili jsme to na vlastní kůži. A ikdyž se někdy třesete zimou, vítr se do vás opírá a už nemáte nic suchého, je krásné být v moci přírody.

Třeba vás tímto obrázkem nalákám na stránky expedice 

Tentokrát jsme sebou Honzu rovnou vzali. Takže film bude asi pořádná podívaná ochutnávky už jsou na našich stránkách Hisland. (je to blog tak bez ostichu rolujte dolů:)

Tak to jsou to má očekávání. Přeji ti čtenáři hezký den:)
 

Žádné komentáře:

Okomentovat